Daddy cool

Idag har pappa fyllt år, och som han själv säger det så fyllde han 18 idag. Han bestämde sig för ett x antal år sen att när han fyller så blir han inte äldre utan yngre.

Dessutom så blev jag påmind idag ut av ingen mindre än MEYGOL om att jag har glömt 2 viktiga punkter om mitt liv i denna blogg, och det är då nämligen Beyonce och såklart lille Yeahlow (Meygol)!! Men även hon ska ju på R kelly konserten så hon är precis lika taggade som the rest of the crew! Anyways så hade jag tänkt lägga upp en låt med Beyonce bara för att hon är BÄST! Men tänkte köra en rewind av kvällens låt som vi spelade för pappa ikväll, så ni får nöja er med den.

Så den goes out till pappa, Grattis åter igen! Enjoy folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0