Första inlägget!

Halowlow! Nu har jag äntligen pulled myself together och skapat min blogg. Jag hade först tänkt skriva ner lite zerr om mig, men vid närmare eftertanke tyckte jag att det skulle bli lite "roligare" om ni lärde känna mig på ett annat sätt först, nämligen via mitt stjärntecken YAAY, eller kanske inte så yaay. Ni som känner mig vet hur jag är, ni som inte gör det än, be prepared to be amazed and inspired!






OBSERVERA att det står han/honom, big nono to that. För i detta fall så är det en she, and she does not appreciate this! But other than that så verkar det passa in tycker jag.


Med detta sagt och att det är mitt första inlägg på min första blogg ever tycker jag att låten first time med Rihanna inte är mer än passande, enjoy people!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0