Back!

Nu känner jag att jag har släppt lite av min ilska! Eller om jag ska vara ärligt så har jag bara varit sämst på uppdatera, men det ska det bli ändring på. Det har hunnit hända mycket sen sist, men inget jag orkar dela med mig av just nu. Tack vara att r kelly ställde in så ändrades mina planer. Blev ingen sthlm den här veckan, men åker dit på onsdag istället, för att sen åka vidare till Berlin =)
Jaa lite out of the blue, men a girl gotta do what a girl's gotta do! Och sen på hemvvägen så stannar jag nog kvar i sthlm ett par dagar för att bl. a fira min b'day samt fara på bröllopp. Dock så vet jag inte om jag får ledigt så länge, men det får jag svar på imorrn, så jag håller tummarna. Nog om det!

Måste bara berätta om en grej som hände på jobbet idag. För ovanlighetens skull så hade SAS flygförsening idag, det brukar dom inte ha, men men. Hur som haver så äre så att flygförseningar med över två timmars försening innebär att passagerarna får kuponger som dom får komma med och handla hos oss. Som då var på 150 kr idag.  Detta medföljer en lång ENORM kö som aldrig har sitt slut. Alla vill ha mat, vi är 3 pers som jobbar och som ska tillfresställa dessa passagerare. Med andra ord KAOS. Och inte nog med det, vi springer och jobbar som idioter, allt för att våra gäster ska ha det så bekvämt som möjligt, men inte nöjer dom sig med det. Eller vissa iaf! Hur som helst så orkar jga inte dra hela historien om hur vi fick jobba som galningar.
Det jag ville komma fram till var att mitt under rushen så kommer det fram en herre till mig och berömmer mig för mitt goda humör och min bra service trots alla sura gäster, och sen så gav han mig en lapp och gick sin väg. Efter ett tag då det hade lugnat ner sig så läser jag den, det var jättegulligt, där hade han skrivit ner lite positiva grejer, som jag in te pallar skriva ner nu. Men det var jättegulligt, att han tog sin tid att skriva ner det och att ens komma fram och säga det. It made my day!!

Bara för att jag har haft med en låt i varje inlägg så känner jag nästan ett tvång att göra det nu med. Dagens låt är en hyllning till "sommarn 2009" Så dagens låt blir ingen mindre än....



Nu äre på tok försent för mig och på tooook för mycket zerr, take care folks!

Kommentarer
Postat av: M

hahahha förstår du hur random jag tycker det är att du lyssnar på birdman!!! nästan lika random som att du sjöng "call me mr flintstone i can make your bed rock"

2010-03-26 @ 11:40:26
URL: http://azme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0