Catering á la Las Palmas!

Ännu en lördagscatering klar =) för er som inte vet vad jag pratar om så jobbar jag på flygplatsen och varje lördagsmorgon från klockan 06.00 så börjar jag och min kära arbetskamrat Mikaela (aka miss Green el. Aela) den eviga kampen om att catera maten till charten som åker till las palmas. Det denna catering inkluderar är då förrätt, varmrätt samt efterrätt. Alltid lika trevligt.
Och när man tror att det äntligen är över så har man två SAS cateringar kvar oxå, men som tur och var så vare bara en SAS catering idag YAAAY, enough bout that.


Dessutom så har min partner in crime Azadeh påminnt mig om den underbara konserten vi ska på i slutet av mars. Yaay för r kelly!!! Sen så blir det även reunion med AA/PP och det gör mig huur taggad som helst.
Jag lyssnar på han nu i bakgrunden medan jag skriver, omg vad jag taggar! För att ni ska få känna peppen med mig så får ni ett smakprov :P

Näe nu måste jag iväg, take care folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0